4,0
8,1

cerca de Lobios, Galicia (España)

Traducción/Translation/Traduction: [email protected]

Ruta circular que discorre pola Vía romana XVIII ou Via Nova, que unía Braga e Astorga, segue polo sendeiro de Cabaniña do Curro e baixa pola Corga da Fecha.

A ruta sae xunto á piscina termal de Baños de Riocaldo, entre Vilameá, Bubaces e Torneiros. Segue a ruta "Camiño Natural do Interior Vía Nova" e pasa xunto ás ruínas da "mansio viaria" Aquis Originis e logo continúa ata chegar ao cruce coa estrada que sube a Portela de Homem, onde se poden ver miliarios atopados na vía.
Cruzamos a estrada abandonando xa o "Camiño do Interior" e seguimos polo trazado da vía romana que pasa a ser un sendeiro inda que pode distinguirse bastante ben. Hai que dicir que en xuño do 2012, este tramo estaba moi complicado pola vexetación, polo que, se non se mellorou eso, é recomendable subir pola estrada ou pola pista que se aprecia do outro lado do val (á nosa dereita). Se seguimos polo track, de cando en vez hai postes metálicos que sinalan partes da vía e en moitos tramos pode apreciarse moi ben o seu trazado.
No punto 03 déixase a vía romana por un camiño duns 100 m entre maleza máis ou menos visible para saír a outra pista e logo á estrada ata chegar a onde inicia a pista a Cabaniña do Curro (04), marcada con postes de madeira.
Séguese esa pista ata o punto 05 e desde ahí cóllese outra para enlazar coa senda que baixa pola Corga da Fecha. Desde o punto 06 hai uns 300 m ata a Cabaniña.
A baixada da Corga da Fecha é unha senda moi revirada e con certa complicación. Todos os desvíos que aparecen no track cara a dereita son para puntos desde onde ver (e fotografar!) a impresionante Corga.

Ao chegar abaixo só queda repetir os 2 km iniciais do camiño de ida en sentido contrario.

Feita en Xaneiro de 2012.