Fecha de subida 3 de febrero de 2013

Fecha de realización julio 2012

7,2

cerca de Sant Hilari Sacalm, Catalunya (España)

Recorregut pel cor de les Guilleries. Es necessita un tot terreny pel troç de baixada a La Querosa i Pujada a l'Abadia. No fa falta reductora. Hi ha troços de vegetació espessa. Es recomana portar gps doncs és fàcil perdre's.
NOTA: Abril 2017. Hi ha una gran pedra barrant el pas al punt indicat.

LA QUEROSA

Masia rehabilitada. Agafar un camí que puja una mica amagat entre la vegetació.
Ruinas

L'ABADIA

Masia enrunada. Sembla que havia estat un monestir. A partir d'aquí el camí millora una mica.

LES SERRES

Masia activa. Trencar a la dreta avall just abans d'arribar-hi. Baixada cap al camí de Susqueda a Sau.

COLL DE QUEROS

Vistes del pantà de Susqueda i dels cingles de Rupit - El Far.

BOSC DEL COMINAL

PISTA

Deixar la carretera
Camino sin salida

GRAN PEDRA TALLANT EL PAS

1 comentario

• Foto de ricardopeixeiro77

ricardopeixeiro77 31-mar-2018

IMPORTANT - I’ve attempted this trail today, but without success. Half way of the trail we found a Huge Boulder in the middle of the trail.
    We missed this info, because it was in Catalan. Although, it was a good trail to complete 50% and return back.