Fecha de subida 17 de noviembre de 2015

Fecha de realización noviembre 2015

Vista 1986 veces, descargada 135 veces

cerca de Sort, Catalunya (España)

Ruta que comença al poble de Sort on agafem la N260 direcció La Seo d’Urgell. Al Poble de Rubió agafem la pista que porta al refugi de Comes de Rubió i seguim fins l’estació d’esquí de fons de Sant Joan de l’erm. Desprès seguint el curs del riu Santa Magdalena arribem a l’ermita del mateix nom i per la pista que continua a mà dreta, ( a l’esquerra es direcció a Tírvia), ens dirigim a la collada de Conflent, Os de Civis i Andorra.
El primer tram fins Rubió es enquitranat i de Rubió fins Os de Civis es pista forestal.
refugio

Avituallamiento

Os de Civis

• pepnogues 19-jun-2018

Tram de les planes de Conflent a Os de Civís Complicat, la pista esta bastant malmesa.
    Depen de la epoca el riu sta. Magdalena baixa amb força.

• josepmaria22 02-ago-2018

Acabo de fer aquest tram fins a Os I han aplanat la pista. Ara es pot fer be. De les Bordes de Conflent a Os està bé.

• Foto de noelcv

noelcv 09-jun-2019

He realizado esta ruta  verificado  ver detalle

Molt bona ruta. La vaig fer ahir i l’entorn és espectacular.
    El riu Santa Magdalena, tot i les últimes pluges i desgel es pot creuar bé.

• Foto de djmorenoh

djmorenoh 11-jul-2019

Pongo moderada porque el agua que ha caido estos dias ha echo de las suyas en varios puntos de la ruta.
    No conocía exactamente esta ruta (he estado en varios sitios desde otras rutas)... La verdad que es muy bonita y recomendada. Gracias.