Fecha de subida 15 de mayo de 2019

Fecha de realización mayo 2019

0,8
1,6

cerca de Ribes de Freser, Catalunya (España)

Avui serà el dia del meu bateig en ferrades, estem a Ribes de Freser per fer la ferrada de la Creu que és una K2.

El primer tram i el més dur, sobretot si ets principiant, serà pujar el granòfir de Ribes que es una roca subvolcànica que conformava l’interior de la xemeneia d’un volcà i que aflora amb el plegament del terreny, aquesta pujada ens farà arriba fins la creu.

Per descomptat es tracta d'un lloc en el qual hem respectes totes normes de seguretat que se'ns indiquen, portar arnesos adequats i casc per a l'activitat, a més és molt convenient que si la fem per primera vegada, anem acompanyats d'alguna persona amb experiència que ens ajudi en la part tècnica.

Per acabar i de la ruta poc a dir, curta però intensa, amb pujades i baixades agafat a les innombrables grapes, 3 ponts de diferent tipus que creuarem, part de desplaçament ho farem lateral i fins i tot hi ha un parell de punts de pujada una mica extra plomats que per a mi van ser els més difícils i durs, les vistes, l'emoció i el record han merescut la pena i m'he demostrat, que fins i tot, sent una persona amb por a les altures, si vols, pots.