Bicicleta Eléctrica

Las mejores rutas de Bicicleta Eléctrica en Súria, Cataluña (España)

88 rutas

(1)
Foto de Cardona Foto de Volta per pistes oblidades Foto de Súria-cardona-suria
  • Súria - Cardona - Súria

82,07km
    1596m

Pistas 100 % ciclables. Asfalto calculo un 5 % cómo mucho. Muy variada en cuanto a vistas y paisajes. 100 % rural. Pensada para hacer alto al mediodía en Cardona para comer y avituallarse, agua etc. El desnivel positivo...

• Cardona

52,27km
    1192m
    Foto de Cardona Foto de Cardona Foto de Cardona

Anada per la riera de Vallbona i creu de l'espelma. Tornada per cal cabreta, Malagarriga, coll d'en guineu, mig jorn, la Garriga, muntañà, Súria

• Volta per pistes oblidades

52,13km
    829m
    Foto de Volta per pistes oblidades Foto de Volta per pistes oblidades Foto de Volta per pistes oblidades

Agafem vilaredes per evitar fang fins trencall cap a Torre del Moro i baixem fins Balsareny i seguim sèquia fins cabrianes. Tornem pel mateix però a Balsareny continuem recte i Agafem una pista que ens durà fins dalt la ...

• Súria-cardona-suria

40,56km
    797m
    Foto de Súria-cardona-suria Foto de Súria-cardona-suria Foto de Súria-cardona-suria

Anada pel corriol de Can Sibil·la i pel camí ral fins les tombes i bassa de les granotes. D'allà per pista en direcció al Vilar rural però abans ens desviem a la dreta per anar a buscar un corriol que es baixa bé i ens p...

• Crea tus Listas de Rutas

Organiza las rutas que te gustan en listas y compártelas con tus amigos.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
    Crea tus Listas de Rutas Crea tus Listas de Rutas
  • Cardona

44,58km
    1074m
    Foto de Cardona Foto de Cardona Foto de Cardona

Anada per Can Sibila i en comptes de fer el corriol de sempre perquè estava mullat hem seguit recte, amb rampes fins a Sant Salvador de Torruella. Hem donat la volta al circuit de Cal Teulè i hem continuat pujant fins la...

• Súria-Fonollosa-Suria

52,26km
    1012m
    Foto de Súria-Fonollosa-Suria Foto de Súria-Fonollosa-Suria Foto de Súria-Fonollosa-Suria

Sortim de Súria i anem cap a Can Torres, continuem per la pista principal fins quasi bé el final, girem a l'esquerra i seguim el camí fins un trencall a la dreta amb rampes del 21% que ens enfilen fins dalt en direcció a...

• Canet de fals

37,42km
    760m
    Foto de Canet de fals Foto de Canet de fals Foto de Canet de fals

Anada per salipota, les antenes, cal gras, Jaume Andreu, Canet de fals. Tornada pel corriol de Moncunill, corriol de Callús, manxons, antius, Súria

• Súria-corriols d'Avinyó

76,23km
    1420m
    Foto de Súria-corriols d'Avinyó Foto de Súria-corriols d'Avinyó Foto de Súria-corriols d'Avinyó

Sortida completissima, te de tot. Pista, camí ample, estret, corriol, trialeres, rampes del 21%, vistes, boscos...

• Pinós

59,50km
    1241m
    24| Valoración 5.0

Fins a palà hem anat per asfalt (es pot anar pel corriol però teniem pressa). Allà passat el pont hem girat a l'esquerre i hem anat seguint la pista principal fins a divins i fins a trobar el pont on enllacem amb el camí...

Magnífica ruta, hace tiempo buscaba una buena variante para llegar a Matamargó sin tocar carretera, sin duda la haremos,...
    francesca2012
  • Súria-la plantada

47,81km
    1250m
    Foto de Súria-la plantada Foto de Súria-la plantada Foto de Súria-la plantada

Anada per riols, cal teule i la Coromina. Tornada per Comabella. Ruta 90% pista i algun corriol de baixada.

• Corriols fins St. Benet

62,48km
    923m
    Foto de Corriols fins St. Benet

Fins a Callús, normal. Després comencem corriols pel Poal fins a St. Joan de V. Travessem la carretera i continuem corriols fins St. Fruitós. Travessem la carretera i més corriols fins a Navarcles i St. Benet, on esmorze...

• Súria-cabrianes-suria

47,76km
    770m

Sortim de Súria i enfilem per les guixeres, carenem fins la casa del cara cremada i d'allà seguim carenejant fins arribar a la torre del Moro on baixem fins a Balsareny. La tornada és fa una part per la sèquia i aviat la...

• Serrateix

53,19km
    948m

Anada pel Castell de Bigorra, St. Cugat del Racó, El Racó de l'Alsina amb rampes del 18% i tornada ràpida per pista fins al corriol de Can Sivila. Hem fet, arribant a Can Sivila, un desviament a l'esquerra per unes rampe...

Filtros Avanzados

Filtra por mes o fecha de grabación. Encuentra rutas solo de personas a las que sigues.