Trail Running

Las mejores rutas de Trail Running en Vic, Cataluña (España)

2.530 rutas

(18)
Foto de Vic-la Creu de Gurb circular des del polígon Mas Beuló Foto de La Creu de Gurb en circuit per la Costa del Plans Foto de De Vic a Sant Jordi Puigseslloses pel Riu Gurri i el Pont del Bruguer
  • Distancia
    13,13km
    373m
    71| Valoración 5.0
    Foto de Vic-la Creu de Gurb circular des del polígon Mas Beuló Foto de Vic-la Creu de Gurb circular des del polígon Mas Beuló Foto de Vic-la Creu de Gurb circular des del polígon Mas Beuló

Ascens a la Creu de Gurb des del polígon Mas Beuló de forma circular. Pujada des de Gurb pel Pla de les Eugues i la Costa del Castell i baixada per la via normal dels Sis Pins. Connexió amb tram de corriol i pista fins ...

Bé. Ruta guapa
    oscar torello
    :)!!!
  • La Creu de Gurb en circuit per la Costa del Plans

11,89km
    433m
    66| Valoración 5.0
    Foto de La Creu de Gurb en circuit per la Costa del Plans Foto de La Creu de Gurb en circuit per la Costa del Plans Foto de La Creu de Gurb en circuit per la Costa del Plans

La nostra estimada Creu de Gurb és tan propera a la ciutat com freqüentada per molta gent que hi va a passejar i a córrer. Hi ha infinites combinacions que ens permetran de fer rutes circulars i recorreguts per tal de n...

Molt bona versió de la pujada a la Creu. Repetire!
    juditramospujol
    :-P
  • Navegación Outdoor

Guíate por millones de rutas al aire libre desde tu móvil. ¡Incluso offline!

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
    Navegación Outdoor Navegación Outdoor
  • Vic-Sant Marc-Sant Llàtzer

8,28km
    99m
    60| Valoración 5.0
    Foto de Vic-Sant Marc-Sant Llàtzer Foto de Vic-Sant Marc-Sant Llàtzer Foto de Vic-Sant Marc-Sant Llàtzer

Pujada a Sant Marc des de Vic a través del riu Gurri i el primer tram de la ruta dels Molins. Baixada fins a Calldetenes i Sant Llàtzer. El turó de Sant Marc es localitza a la comarca d'Osona, concretament a la Plana ...

Ruta molt propera a Vic, assequible i molt interessant.
  • Vic -Riu Gurri-Pont del Bruguer-Puig dels Jueus

10,10km
    75m
    56| Valoración 5.0
    Foto de Vic -Riu Gurri-Pont del Bruguer-Puig dels Jueus Foto de Vic -Riu Gurri-Pont del Bruguer-Puig dels Jueus Foto de Vic -Riu Gurri-Pont del Bruguer-Puig dels Jueus

El riu Gurri és un afluent del riu Ter. És un afluent per la dreta d'aquest, o sigui, important (de quart ordre). Passa per Vic. A Vic rep el seu afluent més important, el Mèder. El recorregut ambiental del Gurri tran...

Molt maca!
  • Vic-la Creu de Miranda-Sant Sebastià

21,81km
    618m
    55| Valoración 5.0
    Foto de Vic-la Creu de Miranda-Sant Sebastià Foto de Vic-la Creu de Miranda-Sant Sebastià Foto de Vic-la Creu de Miranda-Sant Sebastià

Comencem la ruta des del pàrquing d'un supermercat que hi ha just a la sortida de Vic en direcció a Santa Eulàlia de Riuprimer. Travessem el carrer i prenem un sender que passa per sota de la C17 i continuem pel costat ...

Bon traçat ràpid per entrenar una mitja de muntanya
  • Vic-Calldetenes-Sant Marc

8,52km
    101m
    53| Valoración 5.0
    Foto de Vic-Calldetenes-Sant Marc Foto de Vic-Calldetenes-Sant Marc Foto de Vic-Calldetenes-Sant Marc

Curta ruta fins a l'emblemàtic indret de Sant Marc. Sortim de Vic pel riu Gurri deixant-lo al cap de poc per continuar cap a Calldetenes. Sense entrar al poble, anem a buscar la també ultra visitada Ruta dels Molins per ...

Ruta feta 23 de febrer de 2019
  • Distancia
    15,71km
    397m
    48| Valoración 5.0
    Foto de Vic-Ruta dels Molins-Camí de la Carena-Sant Marc-Riu Gurri-Vic Foto de Vic-Ruta dels Molins-Camí de la Carena-Sant Marc-Riu Gurri-Vic Foto de Vic-Ruta dels Molins-Camí de la Carena-Sant Marc-Riu Gurri-Vic

Bonica ruta des de Vic fins a Sant Julià per la ruta dels Molins. Un cop arribem a les Set Fonts, pugem en direcció al castell de Sant Julià i continuem pel camí de la Carena. Tot seguit ens desviem a la dreta per pren...

A la desviació del camí de la carena, els primers metres qüasibé no es veu el sender.
  • Vic-Girbau-El Romeu-Zona esportiva-Puig dels Jueus

10,11km
    108m
    45| Valoración 5.0
    Foto de Vic-Girbau-El Romeu-Zona esportiva-Puig dels Jueus Foto de Vic-Girbau-El Romeu-Zona esportiva-Puig dels Jueus Foto de Vic-Girbau-El Romeu-Zona esportiva-Puig dels Jueus

Una altra combinació de pistes, senders, asfalt i carrils-bici per córrer una miqueta. Vic és la capital de la comarca d'Osona, al centre-nord de Catalunya. La seva situació geogràfica, a 69 quilòmetres de Barcelona i...

Ruta propera.
  • Anella verda de Vic

24,07km
    422m
    Foto de Anella verda de Vic Foto de Anella verda de Vic Foto de Anella verda de Vic

Anella Verda de Vic feta corrent. Cal remarcar que, a vegades, es troba a faltar una mica més de senyalització. Per altra banda, felicitar la tasca de l'ajuntament en la conservació de la ruta, sobretot la part est, ri...

• Pavelló de l'Ausoneta-La Creu de Gurb-circular

8,16km
    343m
    Foto de Pavelló de l'Ausoneta-La Creu de Gurb-circular Foto de Pavelló de l'Ausoneta-La Creu de Gurb-circular Foto de Pavelló de l'Ausoneta-La Creu de Gurb-circular

Pujada a la Creu des del Pavelló d'esports. Creuem la carretera nacional i l'eix i continuem per un sender fins a trobar altra vegada la pista principal. La deixem per començar a pujar per uns marges de marga gris. Anem...

• Vic-Riu Gurri-Sant Jordi Puigseslloses

12,34km
    83m
    Foto de Vic-Riu Gurri-Sant Jordi Puigseslloses Foto de Vic-Riu Gurri-Sant Jordi Puigseslloses Foto de Vic-Riu Gurri-Sant Jordi Puigseslloses

Volta pels voltants del Riu Gurri seguint en direcció nord del pont entre Vic i Sant Llàtzer. On s'acaba el tram de vora riu, continuem en direcció a Sant Francesc-s'hi-moria i Sant jordi Puigseslloses. Acabem de comple...

• Sender de Santa Eugènia de Berga des de Vic

17,14km
    144m
    Foto de Sender de Santa Eugènia de Berga des de Vic Foto de Sender de Santa Eugènia de Berga des de Vic Foto de Sender de Santa Eugènia de Berga des de Vic

Aquesta ruta ens acosta, des de Vic, al sender de petit recorregut de Santa eugènia de Berga PR C-93. Seguirem el riu Gurri per enllaçar-hi en el punt de l'Horta Fonda i el seguirem de forma anti horària. Passada la Pal...

• Puig dels Jueus i riu Gurri

9,18km
    78m
    Foto de Puig dels Jueus i riu Gurri Foto de Puig dels Jueus i riu Gurri Foto de Puig dels Jueus i riu Gurri

Ruta que uneix la zona propera al polígon, Puig dels Jueus, amb el camí vora riu del Gurri. Vic és la capital de la comarca d'Osona, al centre-nord de Catalunya. La seva situació geogràfica, a només 69 km de Barcelona...

Seguimiento en Vivo

Deja que quien tú decidas sepa dónde te encuentras mientras sigues o grabas una ruta desde la app.