Senderismo

Las mejores rutas de Senderismo en Santa Eugènia de Ter, Cataluña (España)

2.090 rutas

(35)
Foto de GR-210 (Ruta del Ter) Etapa-8 Girona - Sobrànigues Foto de Paseito para cenar al Celler de Can Roca Foto de Salt-Bescano-Salt.
  • Paseito para cenar al Celler de Can Roca

1,76km
    7m
    39| Valoración 5.0
    Foto de Paseito para cenar al Celler de Can Roca Foto de Paseito para cenar al Celler de Can Roca Foto de Paseito para cenar al Celler de Can Roca

Hoy tocaba aparcar la bici y andar para bajar la cena incluso antes de tenerla. Empezamos subiendo por los entrantes hasta perdernos por nosecuantosmil sabores y preparaciones sin un segundo de descanso. Un viaje único q...

Ruta gastronómica 😋😃👌👌QUÉ GRANDE!! A disfrutar!!
    mutxabtt
    14,76km
    261m
    66| Valoración 4.67
    Foto de ENTORNS DE GIRONA: FONT DE CAN MURTRA, MOLÍ DEL TIMBARRO I MOLÍ D'EN XUNCLA. Foto de ENTORNS DE GIRONA: FONT DE CAN MURTRA, MOLÍ DEL TIMBARRO I MOLÍ D'EN XUNCLA. Foto de ENTORNS DE GIRONA: FONT DE CAN MURTRA, MOLÍ DEL TIMBARRO I MOLÍ D'EN XUNCLA.

Sortim de Girona per Fontajau i ens dirigim en línia recta cap a la Residència del Puig d'en Roca pel Carrer de la Sopa fins que s'acaba i girem a l'esquerra pel Carrer de Sant Medir. El deixem al cap de pocs metres puja...

Em segueix sorprenent els racons xulos que hi ha pels voltant de Girona. Havia fet parts d'aquesta ruta però no coneixía...
    Joan Cordonet
  • Filtros Avanzados

Filtra por mes o fecha de grabación. Encuentra rutas solo de personas a las que sigues.

Pásate a Wikiloc Premium Pásate a Premium para eliminar los anuncios
    Filtros Avanzados Filtros Avanzados
    14,08km
    30m
    64| Valoración 5.0
    Foto de DE GIRONA A SANT GREGORI: Camí del Ter i Camí Ral Foto de DE GIRONA A SANT GREGORI: Camí del Ter i Camí Ral Foto de DE GIRONA A SANT GREGORI: Camí del Ter i Camí Ral

Sortim de Girona pel pont de Fontajau i just quan s'acaba el pont, baixem a l'esquerra per un camí que ens porta a un corriol (amb marques per bicis i vianants), que ens porta fins la Font de la Teula passant per un peti...

Camí molt maco i fàcil de seguir
    fpgirona
    23,10km
    586m
    58| Valoración 5.0
    Foto de PALOL, CAN NARDIS, CAMÍ DE LES DONES, ST. MIQUEL I MIRADOR DE CAN PI Foto de PALOL, CAN NARDIS, CAMÍ DE LES DONES, ST. MIQUEL I MIRADOR DE CAN PI Foto de PALOL, CAN NARDIS, CAMÍ DE LES DONES, ST. MIQUEL I MIRADOR DE CAN PI

Sortim de Girona per la Via Verda del Carrilet en direcció a Sant Feliu. Després de La Creueta, girem a l'esquerra, travessem un camp i la mateixa pista ens porta a travessar l'Onyar per continuar tot seguit fins arribar...

He qualificat aquesta ruta com a fàcil de seguir, considerant que es necessari seguir-la mitjançant el GPS del mòbil. Ma...
    Shaagar
  • Sta. Eugènia, Hortes, Pla dels Socs

12,04km
    50m
    Foto de Sta. Eugènia, Hortes, Pla dels Socs Foto de Sta. Eugènia, Hortes, Pla dels Socs Foto de Sta. Eugènia, Hortes, Pla dels Socs

Ruta circular, es pot fer sencera o parcialment, mes llarga o més curta. Totalment planera, apta per a grans i petits, ideal per portar a passejar la mascota.

• ENTORNS DE GIRONA: 3 Turons i 3 Fonts

10,98km
    281m
    55| Valoración 5.0
    Foto de ENTORNS DE GIRONA: 3 Turons i 3 Fonts Foto de ENTORNS DE GIRONA: 3 Turons i 3 Fonts Foto de ENTORNS DE GIRONA: 3 Turons i 3 Fonts

Volta fàcil pels voltants de Girona en que comencem pel turó del Fort dels Caputxins baixant pel costat del Polvorí fins la Font d'en Fita per pujar tot seguit a la Muntanya de la O per la Font de les Curculles. Baixem ...

Ruta interessant i assequible. Transcorre alternant espais urbans i espais naturals.
    etipujol
  • La Devesa Girona-St Gregori-el Llémena i Ter-

20,65km
    57m
    Foto de La Devesa Girona-St Gregori-el Llémena i Ter- Foto de La Devesa Girona-St Gregori-el Llémena i Ter- Foto de La Devesa Girona-St Gregori-el Llémena i Ter-

Una ruta senzilla i maca seguint a Rianell ., Només un petit problema ..no em trobat cap pasera sobre el Ter als àrids prop Bescanó..i em seguit per el mateix costat de riu per l' illa la pillastra ..i més tard seguint u...

17,18km
    80m
    51| Valoración 4.5
    Foto de VOLTANTS DE GIRONA: CAMÍ RAL DE SANT GREGORI, EL LLÉMENA, EL TER I LA VIA VERDA DEL CARRILET. Foto de VOLTANTS DE GIRONA: CAMÍ RAL DE SANT GREGORI, EL LLÉMENA, EL TER I LA VIA VERDA DEL CARRILET. Foto de VOLTANTS DE GIRONA: CAMÍ RAL DE SANT GREGORI, EL LLÉMENA, EL TER I LA VIA VERDA DEL CARRILET.

Sortim de Girona travessant el Pont de Fontajau en direcció cap a Fontajau girant a l'esquerra un cop acabat el pont i estem al davant de la rotonda. D'aquesta forma comencem el Camí Ral que passa pel davant de la Nestlè...

Tot perfecte menys una cosa..no vaig trovar cap passeres per trabesa el riu ... inclús o vaig demanar amb gent .. suposo...
    CARLES PUJOLAR
    Genial!! Molt ben explicat!! Gràcies 👍
    SillayMochila
    9,88km
    185m
    51| Valoración 4.5
    Foto de ENTORNS DE GIRONA: EL CALVARI, MUNTANYA DE LA O I TURÓ D'EN GARCIA. Foto de ENTORNS DE GIRONA: EL CALVARI, MUNTANYA DE LA O I TURÓ D'EN GARCIA. Foto de ENTORNS DE GIRONA: EL CALVARI, MUNTANYA DE LA O I TURÓ D'EN GARCIA.

Excursió fàcil i de bon fer que comença al mig de Girona i ens porta cap a la Vall de Sant Daniel on passem per la Font del Bisbe per girar cap a la Muntanya de la O davant del pàrquing d'un restaurant. Pugem fins la Mun...

Molt xula. Contents d'aquest ruta. Repetirem
    monicavt74
    Es un tram Curt però a l’entorn val la pena
    marthapv
    23,07km
    700m
    Foto de ELS ÀNGELS PEL POLVORÍ, CAN GULLANA I CAMÍ CLÀSSIC. Foto de ELS ÀNGELS PEL POLVORÍ, CAN GULLANA I CAMÍ CLÀSSIC. Foto de ELS ÀNGELS PEL POLVORÍ, CAN GULLANA I CAMÍ CLÀSSIC.

Sortim de Girona i enfilem fins a tocar del Pirulí passant per sota fins trobar el camí que ens baixa fins els antics edificis del Polvorí, els passem pel costat i baixem fins la pista que porta a la Font dels Lleons, a ...

• Ruta per el centre de Girona

10,09km
    87m
    Foto de Ruta per el centre de Girona Foto de Ruta per el centre de Girona Foto de Ruta per el centre de Girona

Ruta pasant per llocs com el riu Onyar, la catedral etc. Avui hem quedat la Angèlica, la Jabo, la Wissal i l'Hawa del 1 A de BAT per anar a fer la ruta de 10 KM. Hem quedat la Hawa i la Jabo al portal de casa de la Hawa...

Ver ruta
  • La Devesa de Girona-Bonmatí -St Gregori ..

38,49km
    163m
    Foto de La Devesa de Girona-Bonmatí -St Gregori .. Foto de La Devesa de Girona-Bonmatí -St Gregori .. Foto de La Devesa de Girona-Bonmatí -St Gregori ..

Ruta molt interessant visitant i descobrint molts llocs inedits per mi ... a raò del Gloria que es va emportar el Pont per travessar el Ter prop de Bescanó .. ara tens d´anar al pont que va a Bonmatí si vols fer ruta ci...

18,90km
    635m
    Foto de CASTELL DE SANT MIQUEL, CAMÍ DIVERTIT, LLARG I SINUÓS. Foto de CASTELL DE SANT MIQUEL, CAMÍ DIVERTIT, LLARG I SINUÓS. Foto de CASTELL DE SANT MIQUEL, CAMÍ DIVERTIT, LLARG I SINUÓS.

Pujada al Castell de Sant Miquel que hem fet a base de combinar diferents camins, intentant que fos una mica diferent al clàssic, més llarg, divertit i lligant pujades i baixades continues per corriols i pistes menys tra...

• MARXA PER LA LLIBERTAT: De Girona a Sils

27,10km
    161m
    47| Valoración 5.0
    Foto de MARXA PER LA LLIBERTAT: De Girona a Sils Foto de MARXA PER LA LLIBERTAT: De Girona a Sils Foto de MARXA PER LA LLIBERTAT: De Girona a Sils

Avui ens hem afegit a la Marxa per la Llibertat convocada per l'ANC que ha transcorregut per llocs en els qual mai no havíem caminat i no creiem que ho poguem tornar a fer: l'autopista AP-7, la A-2 i finalment, per la ca...

Hola Rianel. Felicitats per pujar aquesta ruta de la llibertat. Jo ahir em vaig afegir a la que venia d'Igualada i vaig ...
    Magí Alsina
  • Parc de Domeny - Salt del Timbarro

9,20km
    437m
    46| Valoración 5.0
    Foto de Parc de Domeny - Salt del Timbarro Foto de Parc de Domeny - Salt del Timbarro Foto de Parc de Domeny - Salt del Timbarro

Una caminada suau amb un parell de gossos del grup dels perroflautes (molts són fora de vacances) fins al salt del Timbarro on els gossos han pogut gaudir d'una bona capbussada. És una caminada molt suau i sense gens de...

Bonita
    ANA Y ALBERTO 1704
    14,78km
    314m
    46| Valoración 5.0
    Foto de ENTORNS DE GIRONA: El Polvorí, Can Venda, Can Nardis, Palol d'Onyar i Palau. Foto de ENTORNS DE GIRONA: El Polvorí, Can Venda, Can Nardis, Palol d'Onyar i Palau. Foto de ENTORNS DE GIRONA: El Polvorí, Can Venda, Can Nardis, Palol d'Onyar i Palau.

Pugem cap el Fort dels Caputxins i el Pirulí pel Carrer del Palco dels Sastres i al final girem cap a la dreta primer per asfalt i després per pista de terra fins arribar al cim. Travessem la plana de l'antic Fort dels C...

Ruta molt interessant. Ben indicada i variada (entorn, paisatge, desnivells). Únic tram complex travessar l'Onyar: malgr...
    etipujol
    Entorn genial
    Robert D. B.

Crea tus Listas de Rutas

Organiza las rutas que te gustan en listas y compártelas con tus amigos.