• Foto de 4 castells Desert de les Palmes. Segona Part: Montornés i Magdalena

Fecha de realización octubre 2017

2,1
4,1

cerca de Las Villas, Valencia (España)

Es tracta de la segona part d'una ruta lineal, llargueta, amb moltes pujades i baixades, que en el seu dia ja va fer el CE de Castelló, però que volem donar la nostra versió....
Eixim del Aparcament del Desert i arribem al Aparcament de la Magdalena.
Entrem al Castell de Montornés, amb els seus tres aljubs i gaudim, igualment, de les seues dos torres més properes: l'Albarrana i les ruïnes de la que seria una fortificació annexa que donaria vista a la zona de la Parreta (des del castell un punt negre).
A partir de les proximitats del Mas de Bover, en compter de l'opció més natural de seguir per l'antic camí del Desert, hem preferit pujar en direcció a les Serretes, creuant la falda sud del Tossal de Ribalta, per a arribar a la Magdalena per la impagable ruta de les Serretes i les seues meravilloses vistes
L'excursió cal calificar-la d'intermitja entre moderada i difícil, justament per la ruta de les Serretes.