• Foto de Carcaixells d'en Dalmau-Montclar-Roca del Sol

2,1
4,1

Vista 1941 veces, descargada 104 veces

cerca de Solíus, Catalunya (España)

Actualització 12/2015:
Ahir vam tornar a fer aquesta excursió i a la tornada, quan vam voler pujar a la Roca del Sol ni hi havía corda i els ferros i les cadenes estàven tallades. Vam posar una corda per poder pujar i vam haver de grimpar per on no hi havia graons. Però a la baixada tampoc hi havia ni cadenes ni graons de ferro, així que vam haver d'utilitzar mans i peus per baixar arrapats a les roques amb la perillositat que va suposar, sobretot per algunes persones que teníen una mica de vertígen. Per això us recomenem de no pujar a la Roca del Sol sinó fer la tornada directament per la pista que podeu prendre des de dalt el coll.

Si cliqueu a "ver más" veureu l'explicació de l'excursió en el meu blog 'un xic de muntanya'

1 comentario

• sherpa52 13-dic-2016

Amic Estanis, cal felicitar-te pel track, es perfecte, varem fer la ruta el 9 de desembre i el que volia donar a coneixer es que gracies a tu varem portar unes bagues llargues, per deixar-les col-locades si calia, i aixins ho varem fer, el primer tram de la Roca del Sol i vam deixar una baga que li varem fer un parell d'esglaons, esta lligada a l'alsina de dalt i passa per un dels esglaons que encara hi ha perque no penduli, es va sembla que era el tram mes compromes, i a la baixada tambe en varem deixar una de nuada, fa un parell o tres de metres, es per sortir del pas, tot i aixins vull deixar clar que com diu l'Estanis segueix la perillositat pero quelcom minvada, cal remarcar que actualment es un itinerari per gent quelcom experta en grimpar i alçades. Salut i ves penjant rutes