• Foto de Organya - Serra Seca - Oliana

Dificultad técnica   Moderado

Fecha de subida 8 de julio de 2012

Fecha de realización julio 2012

cerca de Orgañá, Catalunya (España)

Ruta sense complicacions que surt d'Organyà i puja per Perles i l'Alzina fins Llinars. D'allí fem una curta baixada fins Cambrils on girem a la dreta per agafar la carretera que ens portarà a Serra Seca desprès d'una curta però consistent pujada.
Ara una llarga i intensa baixada fins Castellar de la Ribera que permet grans velocitats però que nos ens han de fer perdre el bonic paissatge.
A Castellar agafem la carretera de Solsona direcció Bassella passant per Ogern; fins aquí el transit és gairebé nul però ara ja es comencen a veure cotxes.
A Bassella prenem la C14 direccció Oliana i a 1km ens desviem direcció Nuncarga i Peramola per evitar tot el possible el transit.
Tormen a agafar la C14 sota la presa del pantà d'Oliana i d'aquí vigilant amb els cotxes fins Organyà. Cal dir que hi ha varis tunels però tots ells s'esquiven per la carretera antiga que ens ofereix boniques panoràmiques del pantà.
Trobem aigua a Alinya, Cambrils (bar), Ogern i Peramola (hem d'entrar al poble).
Si teniu qualsevol dubte envieu-nos un mail i us ajudarem en tot el que puguem. Bona pedalada!