Dificultad técnica   Moderado

Fecha de realización noviembre 2013

3,1
6,2

cerca de Ballestar, Valencia (España)

Clàssica ruta per visitar l'emblema de la Tinença de Benifassà: el Portell de l'Infern.

Sortim des d'uns masos a prop del Embassament d'Ulldecona, i seguirem les marques del PR-CV 16 fins arribar al Portell de l'Infern, ancestral pas natural entre les roques, abandonarem el PR per seguir la senda que baixa entre un bonic bosc mixte al Barranc de la Tenalla, on agafarem la pista que ens tornarà al punt d'inici.

Ruta amb gran valor paisatgista, la Tinença mai defrauda.

Més informació, crònica i fotos a l'enllaç de baix.

________________________________________________________________

Clásica ruta para visitar el emblema de la Tinença de Benifassà: el Portell de l'Infern.

Salimos desde unas masías cercanas al Embassament d'Ulldecona, y seguiremos les marcas del PR-CV 16 hasta llegar al Portell de l'Infern, ancestral paso natural entre las rocas, abandonaremos el PR para seguir la senda que baja entre un bonito bosque mixto al Barranc de la Tenalla, donde cogeremos la pista que nos devolverá al punto de inicio.

Ruta con gran valor paisajista, la Tinença nunca defrauda.

Más información, crónica y fotos en el enlace de abajo.

• quim camprubi 30-mar-2016

Excursió molt atractiva, amb unes vistes espectaculars i que nosaltres vàrem fer al revés aquesta passada setmana santa (25/03/2016). Al fer-la al revés fas la pujada per la cara Nord, o sigui, majoritàriament a l'ombra i s'inicia la caminada de forma més suau i la pujada forta la fas quan ja fa estona que camines. Amb l'ajuda del track que ens vares penjar, no hi va haver cap mena de dubte, ja que en alguna cruïlla hi manquen indicadors.

Excursió muy atractiva, con unas vistas espectaculares y que nosotros la hicimos al revés esta pasada semana santa (25/03/2016). Al plantearla al revés, se sube por la cara Norte, o sea, mayoritariamente a la sombra y además empiezas la excursión de forma más suave y la pendiente más pronunciada la encuentras al cabo de un buen rato de caminar. Con la ayuda del track que hay en esta reseña, desaparecen las dudas de por donde va el camino, ya que existen algunos cruces sin indicadores.

Amb l'ajuda del track, no hi ha dubtes de per on passar. Vàrem necessitar 3h 37' per a fer tot el recorregut.

Ha realizado esta ruta ver detalle

• kizna 16-ago-2016

Una ruta molt xula! pujadeta maca.

• Foto de jacky72

jacky72 12-ene-2017

hola buenas tarde
    una pregunta, sabes se esta nieve la secunda semana de abril?