cerca de Organyà, Catalunya (España)

100% ciclable i sense grans pendents però llarga i amb un desnivell acumulat considerable. El temps que indica no és correcte, anant normal però per feina es fa amb unes 6h de pedalar.
Es pot escursar (59qm i 1925 de desnivell) si creuem a peu pel pas Comptador (veure ruta "Organya volta Boumort pel pas Comptador)

• Foto de ltorner

ltorner 11-dic-2011

Atencio amb la drecera al pas Comptador: es un cami dificil fins i tot a peu al llarg de 1 o 2 kilometres. Per altra banda, cal estar molt atent per veure el principi del cami.

La ruta magnifica!! pero la drecera no em va semblar gens recomanable.

• Foto de Organyà

Organyà 12-dic-2011

Hola,

certament la drecera no és ciclable (ja es diu) però permet escurçar el recorregut i pujar al cim del Boumort si es desitja, doncs passa pel costat.
    Un tram de la drecera va per una tartera/caos de pedres que fa que el camí es pugui perdre una mica però es veu clarament cap a on s'ha d'anar.
    La drecera no és masa recomanable si es fa la volta pujant per cabó, doncs serà de pujada....
    Hem posat les dues opcions per què es conegui l'alternativa i es pugui escollir.
    Gràcies pel comentari.

• Foto de smaciasgracia

smaciasgracia 24-abr-2016

Hola, jo vaig pujar caminant recte des de el refugi lliure, seguint la tanca (et queda a l'esquerra) hi ha un moment qu es veu trencada (de passar-hi gent). Tot recte cap amunt fins al cim. En uns 30 min. ets a d'alt. La bici la pots pujar a coll o arrossegar-la (o deixar-la sota un pi, no passa molta gent, jajajaja). Per baixar idem. Estalvies el pas comptador que és molt aeri i vas directe. No és una recomanació, és el que jo faré. Sobre gustos colores. ;-)