Actividad

Selva negra sud (circular amb nens)- Etapa 6/8 - Reinach - Bamlach

Descarga

Fotos de la ruta

Foto deSelva negra sud (circular amb nens)- Etapa 6/8 - Reinach - Bamlach Foto deSelva negra sud (circular amb nens)- Etapa 6/8 - Reinach - Bamlach Foto deSelva negra sud (circular amb nens)- Etapa 6/8 - Reinach - Bamlach

Autor

Estadísticas de la ruta

Distancia
36,59 km
Desnivel positivo
85 m
Dificultad técnica
Fácil
Desnivel negativo
72 m
Altitud máxima
301 m
TrailRank 
30
Altitud mínima
224 m
Tipo de ruta
Solo ida
Tiempo
5 horas 36 minutos
Coordenadas
9639
Fecha de subida
18 de agosto de 2024
Fecha de realización
agosto 2024
Sé el primero en aplaudir
Comparte

cerca de Reinach, Basle-Country (Switzerland)

Vista 69 veces, descargada 0 veces

Fotos de la ruta

Foto deSelva negra sud (circular amb nens)- Etapa 6/8 - Reinach - Bamlach Foto deSelva negra sud (circular amb nens)- Etapa 6/8 - Reinach - Bamlach Foto deSelva negra sud (circular amb nens)- Etapa 6/8 - Reinach - Bamlach

Descripción del itinerario

Nota:mirar descripció ruta completa a la etapa 1/8

Aquesta etapa té com tres parts, travessar Basilea, que em sorprent gratament després de com va ser l’entrada a la ciutat a l’etapa anterior. La sortida de Basilea i la part fronterera que passa per algun polígon no te gaire encant, pero de nou recuperem una part més rural del Rhin.
Cal tenir en compte que és una etapa amb poca ombra (sort que ens enganxa un dia nuvol).

Al final d’etapa, a Reinweiler, desviem de la ruta per anar a buscar el camping, Lug ins land camping, es tracta d’una pujada llargueta i dura, però val la pena el camping és genial, sobretot per criatures. Parcs, sales de jocs, piscina, animals…

Notes:

Aprofitant que el transport que public és gratuït( veure descripció etapa 5/8), una part del grup es salta la part de Basilea perquè la previsió és que plogui. Agafen el tramvia Linia 11 de Reinach Surbaum - St. Louis Grenze. Ens retrobem al cap de 50 minuts a tocar de la frontera.

Si no us voleu desviar de la ruta 4 o 5 km més endavant hi ha un altre camping i més enllà un altre (a la mateixa ruta).

En aquesta etapa no anem al super. No hi hem caigut i ens hem adonat que és diumemge, sopem doncs al restaurant del camping.

Comentarios

    Si quieres, puedes o esta ruta