• Foto de a peu - puig de les bruixes - sant aniol d'aguja. fet 8

Fecha de realización abril 2010

4,6
9,2

cerca de Sadernes, Catalunya (España)

17-04-2010. Sortida a peu. Puig de les Bruixes – Sant Aniol d’Aguja. Hem començat a caminar a les 9 matí, hem estat en moviment 6 hores, amb una ruta de 22.5 km i 1.286 metres de desnivell acumulat, arribada als cotxes a 2/4 de 6 tarda aprox.
Hem deixat els vehicles al pàrking n’ 3 desprès de Sadernes, i ens hem acostat al Pont d’en Valentí per la pista principal, girem a l’esquerra i comencem a pujar en direcció a Talaixà, aquí esmorzem, agafem forces i seguim pujant cap el Coll de la Balmeta ( força dur ), per arribar al Puig de Sant Marc 1.327 m., (vistes espectaculars), seguim pujant i finalment arribem al Puig de les Bruixes 1.393 m. Desfem part del camí iniciat i entre alzinars i algun castanyer centenari baixem en direcció a Sant Aniol d’Aguja. Dinem i ens acostem a veure el salt d’aigua (10 minuts ), tornem a Sant Aniol i ara si, ja descendim seguin la Riera de Sant Aniol fins arribar als cotxes. La ruta d’avui ha transcorregut per una zona molt verge, amb corriols i penya-segats molt especials. Tota la colla ( avui érem 10 ) ha mantingut un bon ritme i sobretot unes bones sintonies per repetir l’experiència. Gràcies a totes i tots, fins aviat.